Aku bukan dewa ..

Yang segalanya mampu menjadi luar biasa..

Aku bukan malaikat..

Yang tidak mempunyai dosa…

Aku Cuma manusia biasa..

Punyai jasad yang masih bernyawa.

Jua hati yang punyai berjuta rasa..

Aku Cuma insan biasa…

Yang tetap akan merasa kecewa..

Yang akan merasa pedihnya terluka..

Aku juga punyai mata..

Yang tak mampu ku tahan..

Keluarnya air dari tubirnya..

Ku telan kepahitan demi kepahitan..

Kerana ku punyai sekeping hati

Yang masih mengharap Cinta & Rindu ILAHI..

Kerana ruh jihad yang menjalar ke seluruh urat sarafku..

Menyatakan..aku tidak boleh berterusan membuai rasa terkilan…

Dan akhirnya..

Aku pasakkan ruhul jadid..

Takkan ku toleh suramnya lembaran yang lalu..

Takkan surut walau selangkah..

Takkan henti walau sejenak..

Ku mengemis cinta ilahi..

Ku mendamba syahid abadi..

0 comments:

WELCOME TO THIS SITE!