Hari ini tanggal 26.MAC.. tarikh bermakna buat sahabat kesayangan a.k.a kakak yang setia menemani a.k.a roommate yg menjadi pelangi : Cik Puan Husbah Haris :)
Selamat Ulangtahun kelahiran kakak,
Kalau ditanya kepada saya apa erti hari ini. Saya cukup sedih. Tambah lagi apabila mengenangkan ini adalah semester terakhir saya di Universiti Malaya. Masa yang tinggal tidak lama. Masa dan kesempatan untuk bersama juga hanya tinggal beberapa detik.
Dia sahabat setia disisi saya,
Dia kakak yang paling membuatkan saya bahagia,
Dia teman tika saya berduka dan kecewa,
Dia rakan saat gembira dan ketawa,
Dia.. sahabat setia,
Yang sentiasa ada untuk berkongsi rasa,
Menyubur semangat dalam perjuangan,
Saling meluah lelah dan penat,
**
Saya kehilangan kata-kata,
Cuma hanya ucapan..
‘Selamat Ulangtahun kelahiran’
‘Terima kasih menjadi sahabat setia’
‘Moga bahagia milikmu..’

dan saya tahu.. dia kepingin sekali ingin ke 'sana', dan saya juga begitu.
moga Allah sampaikan kita di'sana' ye :)




0 comments:

WELCOME TO THIS SITE!